Morgen weer naar huis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Koppers - WaarBenJij.nu Morgen weer naar huis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Koppers - WaarBenJij.nu

Morgen weer naar huis!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Theo

08 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Dit is het laatste berichtje, want morgen vertrek ik via Curacao weer naar Nederland. Ik heb het afgelopen weekend nog late diensten gedraaid en vanavond is er een teambuilding samen met onze Antilliaanse collega’s. Ik vind het wel erg leuk dat ik hier nog deel aan kan nemen. We houden een beach-volleybaltoernooitje op het strand van Mullet Bay. Dit gebeurt onder het genot van een drankje en de BBQ zal worden ontstoken. Afgelopen vrijdag hebben we nog samen met de collega’s van het team grensbewaking/vreemdelingentoezicht een barbeque gehad bij het appartementencomplex. Ook heb ik de laatste week nog even twee filmpjes gepikt, n.l. “Wanted” en “Hancock”. Ik moet zeggen dat het afgelopen half jaar voorbij is gevlogen. Ik heb gisteren nog met een de jongens van de recherche en wat collega’s van de geüniformeerde dienst een afscheidsborrel gedronken bij het zwembad. Hier waren ook de gezinnen van Roland en Hans bij en het was erg gezellig. Jan, verraste me toen nog met een tevredenheidsbetuiging waar een leuk bedrag aan was gekoppeld.
Dat ik een leuke tijd op de Antillen heb gehad, komt zeer zeker doordat Mary, Hanneke en Sofie het heel goed hebben gedaan en daar ben ik ze ook erg dankbaar voor. Het is niet iedereen gegeven om een half jaar huis en haard te kunnen verlaten met de wetenschap dat alles gelukkig normaal doorgaat! Iedereen bedankt voor de leuke en spontane reacties.

• 08 Juli 2008 - 19:19

Mary:

Dan mag jij mij thuis verrassen met een tevredeheidsbetuiging. Zie je a.s. donderdag. liefs Mary Hanneke en Sofie

• 09 Juli 2008 - 18:36

Heej Papa :